ארונות הזזה בזול – היכן ניתן למצוא ארונות הזזה זולים – השוואת מחירים

ארונות הזזה מהווים כיום את פתרונות האחסון הנוחים והיעילים ביותר – אצלנו בבית לדוגמא, יש ארון הזזה בכל חדר ובכך גם בבתים רבים אחרים. מהסיבה הזאת, לאנשים רבים אשר מחפשים אחר ארונות לחדרי הבית, ברור שהחיפוש שלהם יתמקד באופן פרטני בארונות הזזה – ארונות אלו יכולים להתאים לחדרים בכל הגדלים. יש לא מעט פרמטרים אשר ישפיעו על מחירי ארונות ההזזה ובין היתר: מידות הארון, סוג וטיב חומר הגלם ממנו הוא יהיה עשוי, האם הארון מגיע עם תוספות שונות (מראה או אפילו מסך טלוויזיה מובנה), עיצוב ורמת גימור.

נסו לדמיין בית מגורים לא משנה אם של יחיד, זוג או משפחה – ללא ארונות. הרי שזה לא הגיוני. כל בית וכל חדר צריכים ארון, עדיף כזה שיספק פיתרון אחסון נוח ואיכותי, שיהיה עשוי מחומרים איכותיים, שהגישה אליו תהיה נוחה והמראה העיצובי שלו ישפיע לטובה על הבית.

למה לרכוש ארון חדש?

ארונות הם כבר מזמן לא המקום שמאחסן את הבגדים שלנו. מדובר ברהיטים מעוצבים, שתורמים למראה המעוצב והנעים של הבית ומשדרגים אותו. מעבר לכך, במציאות של היום – שבה חדרי המגורים קטנים יותר מבעבר ומנגד, אנחנו מרבים לרכוש פריטים בלחיצת כפתור ואוגרים הרבה כאלו – יש צורך אמיתי בפיתרונות אחסון יעילים ונוחים, שהמשמעות שלהם היא פשוט מאוד יותר מקום בבית והרבה יותר סדר בבלגן.

איזה ארונות מומלצים?

אחרי שהבנו את הצורך בארון, בואו נדבר רגע על מהו הפתרון לאותו הצורך? ארונות הזזה מומלצים כדי לענות על הצורך באחסון מעוצב שיספק לכם ראש שקט בנושא הזה. ארונות הזזה מהווים כיום את פתרונות האחסון הנוחים והיעילים ביותר. אצלנו בבית לדוגמא, יש ארון הזזה בכל חדר וכך גם בבתים רבים אחרים.

מהסיבה הזאת שצוינה, לאנשים רבים אשר מחפשים אחר ארונות לרכישה כדי להציב אותם באחד מחדרי הבית, ברור שהחיפוש שלהם לקראת הרכישה יתמקד באופן פרטני בארונות הזזה מומלצים. ארונות אלו יכולים להתאים לחדרים בכל הגדלים.

מה משפיע על מחיר ארון הזזה?

ישנם לא מעט פרמטרים אשר ישפיעו על מחיריהם של ארונות הזזה. ברשימה ניתן למצוא בין היתר את:

  • מידות הארון
  • סוג וטיב חומר הגלם ממנו הוא יהיה עשוי
  • האם הארון מגיע עם תוספות שונות – מראה או אפילו מסך טלוויזיה מובנה
  • עיצוב ורמת גימור

איך לבחור ארונות הזזה?

רק אחרי שהבנתם את מלוא הדרישות, אני ממליצה להתחיל בהליך החיפוש אחר ארונות הזזה מומלצים, כשהמטרה תהיה למצוא מחד ארונות הזזה אשר יענו על כל הדרישות והצרכים ומאידך גם לאתר ארונות הזזה זולים.

כמו בפרמטרים שקובעים את רמת המחירים, גם מבחינת השיקולים בבחירת ארונות הזזה מומלצים אליכם בבית מומלץ לקחת בחשבון שאלות כמו:

  1. מה שטח האחסון שיש לכם? – כמה מקום יש בבית לארון ההזזה
  2. המידות הרצויות – ארון הזזה של שתי דלתות או יותר? הגודל והתכולה
  3. כמה בגדים, חפצים ופריטים תרצו לאחסן בו? מה שישפיע על מבנה ארון ההזזה וחלוקת התאים הפנימית.
  4. מה התקציב שלכם? יש לא מעט מקומות שיציעו לכם ארונות הזזה במבצע, אך האם יספיקו לכם ארונות הזזה זולים או שאתם זקוקים לרהיט מושקע?

איפה קונים ארונות הזזה במבצע?

איקאה

ענקית הריהוט השוודית איקאה, הפכה בשנים האחרונות למקום הראשון עליו חושבים כשמחפשים רהיטים בזול: זה יכול להיות ארונות הזזה במבצע, בסיס מיטה זוגית בזול או כל רהיט אחר.

המחירים של הרהיטים באיקאה הם יחסית זולים, חוויית הקנייה בסניפי הרשת היא כיפית ונעימה וגם, קיימת אפשרות למצוא מגוון ארונות הזזה מומלצים, איכותיים ומרשימים, המותאמים לכל חדר או חלל.

החיסרון היחיד הוא העובדה שתצטרכו להרכיב את הארון באופן עצמאי – או לשלם תוספת כספית עבור ההתקנה. זהו שיקול משמעותי שמומלץ לכם לקחת בחשבון כשבוחרים לרכוש ארונות הזזה מומלצים אמנם, אך כאלו שדורשים הרכבה עצמית, שאינה מתאימה לכל אחד ואחת.

ACE

רשת ACE היא עוד רשת עשה זאת בעצמך גדולה, אשר מציעה בין היתר גם רהיטים במחירים זולים ובתוך כך, גם ארונות הזזה במבצע.

במחלקות המתאימות בסניפי הרשת ניתן למצוא ארונות הזזה זולים במידות שונות, חומרים ועיצובים שונים, כמו גם מחירים שונים.

קיימת אפשרות להזמין ארונות הזזה מומלצים דרך החנות המקוונת של הרשת – אך יש לזכור כי ברכישה אונליין יש צורך לקחת בחשבון את תוספת העלות על ההובלה וההתקנה, גם כשמדובר בארונות הזזה זולים.

ארט דיזיין

חברה אשר מציעה מגוון ארונות הזזה מומלצים בייצור של החברה או בייבוא בלעדי מאירופה. חברה זו מציעה מגוון רחב של ארונות הזזה זולים ומעוצבים, במידות שונות ומחומרים שונים.

צומת רהיטים

חנות רהיטים אשר מציעה בין היתר גם ארונות הזזה מומלצים, מסוגים שונים ובגדלים שונים (ארונות הזזה 2 דלתות, ארונות הזזה 3 דלתות ועוד) ובמחירים אשר נחשבים למשתלמים והוגנים.

כאן בהחלט תוכלו למצוא ארונות הזזה במבצע. קיימת אפשרות להזמין את הארון הנבחר דרך האתר, ולקבל אותו עם שליח עד לפתח הבית.

מה חשוב לפני שבוחרים ארון הזזה?

כדי לעשות רכישה טובה ומתאימה של ארון הזזה שיהיה תפור למידותיכם על כל המשתמע מכך, יש לי דגש חשוב עבורכם. לא משנה מהיכן תחליטו להזמין, ארונות הזזה במבצע, ארונות הזזה זולים וכדומה, חשוב שבשלבים הראשונים תקפידו להקצות את השטח בבית המיועד לארון.

מדידות מקדימות ומדויקות בבית, הן צעד מפתח בדרך לרכישת ארונות הזזה מומלצים ואיכותיים עבורכם, שיהיו במידות המתאימות למקום בו התכוונתם להציב אותם בבית ויענו באופן מלא על הדרישות והצרכים שלכם.

כדאי להיעזר בייעוץ מקצועי בקניית ארון הזזה?

כאן חשוב לציין כי ארונות הזזה מומלצים, ברוב חנויות הרהיטים, ניתן לרכוש לאחר שירות ייעוץ מקצועי, אשר יאפשר לבצע את הבחירה הנכונה עבורכם. אל תוותרו על האפשרות להתייעץ עם איש מקצוע שמתמחה בנושא ויוכל להציע לא רק ארונות הזזה במבצע אלא גם כאלו שמתאימים עבורכם.

למה מומלץ להתייעץ?

  1. לניסיון ולידע אין תחליף
  2. אנחנו לא מבצעים רכישה של ארונות הזזה בכל יום

על כן, שווה להשקיע זמן נוסף ולהפנות קשב לגורם מייעץ, כזה שיספק תשובות לשאלות וימצא יחד אתכם מבין ארונות הזזה זולים ויקרים יותר שקיימים בשוק, את הבחירה הנכונה והמתאימה עבורכם.

לעצות וטיפים נוספים לעיצוב הבית בזול התייעצו עם המומחים שלנו ב-cliqa

יש לכם שאלות?

רוצים לקבל עוד טיפים ורעיונות על עיצוב הבית בזול?

זקוקים לייעוץ מקצועי לגבי עיצוב הבית? יש לכם שאלות? ​

מוזמנים להשאיר פרטים ובתוך זמן קצר נחזור אליכם עם מידע (שיכול לחסוך לכם הרבה כסף..)