בסיס למיטה זוגית בזול – כיצד ניתן לשדרג את עיצוב החדר על דידי עיצוב בסיס המיטה

כל מי שמחפש בסיס למיטה זוגית עתיד לגלות מגוון רחב של אפשרויות, כאשר אחד ההבדלים המרכזיים ביניהן יבואו לידי ביטוי במחיר. יחד עם זאת, לפני שמתפתים לרכוש בסיס למיטה רק בהתבסס על המחיר האטרקטיבי, יש לקחת בחשבון שקיימים לא מעט פרמטרים אשר משפיעים על עלות הבסיס ובין היתר: טיב חומר הגלם ממנו הבסיס עשוי (ברוב המקרים מדובר בעץ ולכן, סוג העץ ישפיע במידה רבה על המחיר), עיצוב בסיס המיטה (יש בסיסי מיטה בסיסיים יותר ויש כאלו אשר מתאפיינים בעיצוב ובנראות מרשימה) ופרמטרים נוספים – לדוגמא, ניתן להזמין בסיס למיטה בעיצוב אישי, מה שיגרום לכך שמחיר הבסיס יהיה גבוה יותר.

לכן, רגע לפני שמתכננים את התקציב אשר יוקצה למטרה, כדאי לערוך סקר מחירים קצר ולהבין מה טווח המחירים של הבסיסים ומה ניתן לקנות בכל אחד מטווחי המחירים בכדי לעצב את הבית בזול.

שימוש בצבע
באפשרותכם לקנות בסיס למיטה סטנדרטי מעץ ופשוט לצבוע אותו בצבעים מיוחדים – כדאי לבחור בקפידה את הצבעים ולוודא שמדובר בצבע המיועד באופן פרטני לעץ ובכוחו לשמור על עמידות לאורך תקופת זמן ארוכה.

שימוש בטפטים ייעודיים
כיום ניתן למצוא מגוון רחב של סוגי טפטים ומדבקות אשר חלק מהם מיועדים באופן פרטני לעץ. ניתן לעשות שימוש בטפטים אלו על מנת להקנות לבסיס המיטה נראות יצירתית וייחודית יותר. הטפטים יכולים להגיע כאמור במגוון רחב של עיצובים מיוחדים, כך שניתן לבחור בטפט אשר דוגמתו תשתלב בהרמוניה עם הסגנון העיצובי של חדר השינה ואף תשדרג אותו.

ריפוד בסיס המיטה
כיום, בסיס מיטה מרופד נחשב כבר להרבה יותר מטרנד עיצובי חם ולמעשה, הוא טומן בחובו גם יתרונות בטיחותיים רבים. קיימת אפשרות לרפד את בסיס המיטה באופן עצמאי ועל ידי כך לחסוך סכומים לא קטנים של כסף. חשוב לבחור בקפידה את סוג הריפוד ולבצע את העבודה בצורה מדויקת ומסודרת, על מנת לקבל תוצאה אסטטית ומרשימה.

אז גם אם אתם נמצאים בהליך של עיצוב חדרי ילדים וכחלק מכך תרים גם אחר בסיס למיטה וגם אם מדובר בחדר השינה שלכם, חשוב שבשלב הראשון תקפידו לבחור בתבונה את הבסיס למיטה ובשלב הבא תעשו שימוש באמצעים המתאימים ביותר לשדרוג הבסיס.  

יש לכם שאלות?

רוצים לקבל עוד טיפים ורעיונות על עיצוב הבית בזול?

זקוקים לייעוץ מקצועי לגבי עיצוב הבית? יש לכם שאלות? ​

מוזמנים להשאיר פרטים ובתוך זמן קצר נחזור אליכם עם מידע (שיכול לחסוך לכם הרבה כסף..)