רעיונות לעיצוב חדרי ילדים – 7 רעיונות לאלמנטים עיצוביים זולים

גם חדר ילדים קטן יכול להיות מעוצב בצורה מרשימה וייחודית – בתור אחת שגרה בדירה אורבנית עם חדרי ילדים פיצפונים אני ללא ספק יכולה להעיד על כך ממקור ראשון.

לא מעט הורים מבקשים לעצב את חדר הילדים בצורה אטרקטיבית, צבעונית וייחודית המותאמת לגיל הילדים אך יחד עם זאת, הם גם מבקשים לא להשקיע סכומים גבוהים של כסף בכדי להשיג את המטרה – בכל זאת הילדים גדלים מהר ובכל תקופת זמן קצרה צריך לשנות את עיצוב החדר בהתאם לגילם.
בכדי לסייע לכם ולהקל את המשימה, ריכזתי עבורכם 7 רעיונות עיצוב חדרי ילדים ישימים, אשר יסייעו לכם בעיצוב זול, יצירתי ומקורי של חדרי ילדים קטנים:

רעיונות לעיצוב חדר ילדים – שימוש בטפטים צבעוניים

טפטים צבעוניים מהווים את אחד מאותם רעיונות לעיצוב חדרי ילדים שמאוד קל ונוח ליישם. הודות לטכנולוגיה המתקדמת כיום ניתן למצוא מגוון רחב של סוגי טפטים המיועדים באופן פרטני לחדרי ילדים (ובנוסף, הם גם מהווים כאלמנט משמעותי בהליך עיצוב הסלון וחללים נוספים) ובין היתר:

  • טפטים העשויים מחומרי גלם שונים (כמו: ויניל, בדים מסוגים שונים, מתכת, קש ועוד..)
  • טפטים בהדפסים מיוחדים
  • טפטים תלת ממדיים
  • טפטים בצבעים שונים
  • טפטים בהדפסים ועיצובים אישיים

דוגמא לטפט שמתאים לחדר ילדים

הטפטים של ימינו הינם קלים להתקנה, רובם כרוכים בעלות שאיננה גבוהה – ביחס לתוצאה, כך שללא כל ספק שמדובר בבחירה נכונה עבור עיצוב חדרי ילדים קטנים.

ציורים של הילדים

גם אם הילדים שלנו לא יהיו אומנים לכשיגדלו, סביר להניח שחלק גדול מהציורים והיצירות שלהם מעוררי התפעלות. לכן, תמיד ניתן לתלות את הציורים על קירות החדר ולהעניק לו מראה צבעוני וילדותי – ניתן להחליף את הציורים בקלות ולהתאים אותם לגיל וליכולות של הילד. אין ספק שמעבר לתוצאה הצבעונית והמרשימה, מדובר גם בפעולה אשר תסב לילד הרבה גאווה ואולי גם תעלה אצלו את המוטיבציה ליצירה.

שימוש במדבקות קיר לעיצוב קירות חדרי ילדים

כיום ניתן למצוא מגוון רחב של מדבקות קיר מעוצבות עם דמויות או תמונות שילדים אוהבים – או כאלו אשר בכוחן להשתלב בהרמוניה בעיצוב חדר ילדים.
מדבקות קיר מגיעות בגדלים שונים, בצורות שונות, בהדפסים ובצבעים שונים והמחיר שלהם הינו נמוך יחסית ונגיש, לכן, ניתן ואף מומלץ לשקול להשתמש בהם בהליך עיצוב חדר ילדים.
חשוב לציין שמדבקות הקיר הינן קלות להסרה, כך שבאמצעות אלמנט זה ניתן גם להטמיע בקלות יחסית שינויים בנושא של עיצוב קירות חדרי ילדים – וכידוע, כשהילדים גדלים הם משנים את טעמם ואת העדפותיהם העיצוביות.

לדוגמא כמו המדבקות האלו לחדרי ילדים

בחירת קונספט

תכנון מקדים יכול גם לחסוך סכומי כסף גדולים סביב כל מה שקשור לנושא של רעיונות לעיצוב חדרי ילדים ובנוסף, גם לאפשר לכם להבין לאן בדיוק אתם הולכים. כך יוצא שאם תבחרו קונספט מסוים לדוגמא: נסיכות, גיבורי על או דמות ספציפית שהילד אוהב, יהיה לכם יותר קל לעצב את החדר סביב אותו הקונספט..
בהליך בחירת הקונספט כדאי לקחת בחשבון גם פרמטרים טכניים כך לדוגמא, אם אתם מעוניינים בנושא של עיצוב חדרים קטנים לילדים, כדאי שתשקיעו גם בבחירת צבעים אשר יוצרים אשליה של מרחב ובבחירת תאורה שמתאימה לגודל החדר. כיום ישנם מקומות רבים בהם ניתן להשיג תאורה לבית בזול, כך שניתן יהיה לשדרג את תאורת החדר ללא הוצאה כספית רצינית.

עיצוב חדרי ילדים קטנים – הכוח של קיר כוח

בהליך עיצוב חדרי ילדים ובעיקר חדרי ילדים קטנים ניתן לבחור קיר אחד בחדר הילדים ולהפוך אותו לדומיננטי ולמעוצב תוך שימוש באלמנטים כמו: צבע (לצבוע אותו בצורה שונה משאר קירות החדר ואף להשתמש באלמנטים מיוחדים), טפט, מדבקת קיר, תלייה של סדרת תמונות או כל אלמנט עיצובי אחר אשר בכוחו להפוך את הקיר למעניין וייחודי.

חדר ילדים עיצוב – שימוש באתרי יד 2

הילדים שלנו גדלים מהר וכחלק מכך כל תקופת זמן לא ארוכה צריך לשנות את הסגנון העיצובי של חדר הילדים, להחליף להם את הרהיטים או לשנות את כל האלמנטים האחרים בחדר ולהתאים אותם לגילם. מהסיבה הזאת, יותר ויותר הורים בוחרים לרכוש רהיטים לילדים מיד 2 ועל ידי כך לחסוך סכומים גדולים של כסף – חשוב לציין שביד 2 ניתן למצוא גם אלמנטים שהם כמעט חדשים ומוצעים במחירים אטרקטיביים.

לנצל את הקיים לעיצוב חדרי הילדים

לילדה יש אוסף של בובות קטנות.. מעולה! ניתן לקנות בית בובות ייעודי או פשוט לתלות מדף ולהניח את הבובות על גביו – אותו דבר גם עם מכוניות קטנות או עם צעצועים אחרים אשר סידורם בצורה יצירתית ונכונה יכול ללא ספק לתרום תרומה גדולה לעיצוב חדר הילדים – ולחסוך סכומים גדולים של כסף.
כמובן, גם הצורה בה תבחרו להציג את כל הפריטים בחדר הילדים, תשפיע במידה רבה על העיצוב, כך שאם תקנו ארגוניות צבעוניות, כונניות מיוחדות או פרטי אחסון אחרים אשר מתאפיינים בעיצוב מרשים, תוכלו ליהנות מתרומה גדולה לנראות החדר.

יש לכם שאלות?

רוצים לקבל עוד טיפים ורעיונות על עיצוב הבית בזול?

זקוקים לייעוץ מקצועי לגבי עיצוב הבית? יש לכם שאלות? ​

מוזמנים להשאיר פרטים ובתוך זמן קצר נחזור אליכם עם מידע (שיכול לחסוך לכם הרבה כסף..)